Նախագծի նպատակն է խթանել
մեդիագրագիտության նկատմամբ հետաքրքրվածությունը, զարգացնել մեդիայից օգտվելու հմտությունները,
ընդլայնել մեդիագրագիտության շրջանակը:
Նախագծի մասնակից աշակերտներին առիթ է ընձեռվում ուսումնասիրել, վերլուծել մեդիայի դերը և ազդեցությունը իրական կյանքի վրա, նախագծային աշխատանքի միջոցով զարգացնել քննադատական մտածողությունը, ինչը հնարավորություն կտա վերլուծել, գնահատել համացանցի և մեդիայի վստահելիությունը, զարգացնել դրանցից օգտվելու հմտությունը:
Նախագծի քայլերը
1. Դպրոցում ստեղծել Մեդիա ակումբ՝ «Մեդիասպառո՞ղ, թե՞ մեդիաստեղծող» խորագրով աշակերտական ուսումնական նախագծի
աշխատանքները սկսելու, համակարգելու նպատակով:
2. Ակումբը ընտրում և ուսումնասիրում է մեդիաթեմայի արդիական հիմնախնդիրները,
առանձնացնում է դրանց հաղթահարման վստահելի աղբյուրներ:
3. Ակումբը դպրոցում հայտարարում է մեդիագրագիտության տասնօրյակ՝
նպատակ ունենալով մյուսներին նույնպես մղելու պրպտելու, գտնելու այս թեմային վերաբերող
հիմնահարցեր:
4. Տասնօրյակին մասնակցում են 7-12-րդ դասարանների աշակերտները։
5. Դասարանների հիմնահարցերը ներկայացվում են Մեդիա ակումբին։ Յուրաքանչյուր
դասարանից 2 աշակերտի հետ Մեդիա ակումբը քննարկում է տվյալ դասարանի սովորողների աշխատանքը:
6. Քննարկումից հետո ընտրում է դպրոցի սովորողների կողմից վերհանած
հիմնախնդիրը (հավաստի լրատվություն, ապահով սոցցանցեր…):
7. Ընտրված թեմայի մասին Մեդիա ակումբի մասնակիցները կազմակերպում են ճանաչողական, ուսուցողական հանդիպումներ
աշակերտների, ուսուցիչների հետ և նրանց ներկայացնում մեդիաճանաչման մի քանի խորհուրդներ, հմտություններ:
8. Ուսուցիչները համակարգում են ձևավորված խմբերի կազմակերպչական աշխատանքները, մասնակցում դրանց քննարկումներին, խթանում երեխաների թիմային աշխատանքը:
9. Դպրոցական փուլից հետո ակումբի մասնակիցներից 3 աշակերտ կներկայացնեն
մեդիագրագիտության ոլորտում իրենց կատարած հետազոտական աշխատանքները:
Ամփոփման օր՝ մայիսի 16 մարզային կենտրոնի դպրոցներից մեկում կազմակերպված ցուցահանդեսում:
Ներկայացման ձևաչափ
·
դպրոցական փուլի մասին պատմող հինգրոպեանոց տեսանյութ կամ սահիկ,
· 6-րդ կետում նշված մեդիագրագիտության հիմնախնդրի ներկայացում 10 րոպեի սահմաններում (ներկայացման ձևաչափը թողնվում է դպրոցների ընտրությանը):
Ինչպես դիմել
«Մեդիասպառո՞ղ, թե՞ մեդիաստեղծող» խորագրով հանրապետական դպրոցական նախագծին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է մինչև ապրիլի 15-ը լրացնել մասնակցության հայտը :
Հարցերի դեպքում կարող եք գրել krtakannorararutyunner@gmail.com էլ.հասցեին կամ զանգահարել ծրագրի համակարգողին:
Համակարգող՝
Իզաբելա Աբրահամյան
Հեռ. 096178488
Комментарии
Отправить комментарий